Citromos - kókuszos keksz - Blogkóstoló 26-ik fordulójára

2016. január 7., csütörtök · Posted in , ,

A Blogkóstoló 26-ik fordulójára, amit Simone rendez,  készítettem ezt a finom kekszet. Fortuna Mosolyrecept blogját sorsolta nekem, innen a Karácsonyi narancsos-kókuszos keksz receptet szemeltem ki és mivel citromom volt itthon, a citromos változatát készítettem el.


Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt
  • 5 gr sütőpor
  • 5 gr szódabikarbóna
  • 1 csipet só
  • 10 dkg puha vaj
  • 15 dkg cukor
  • 1 tojás
  • 1 citrom leve és héja
  • 10 dkg kókuszreszelék.

A száraz hozzávalókat egy keverőtálba tettem és összekevertem. A szobahőmérsékletű vajhoz hozzáadtam a cukrot, a tojást és habosra kavartam, majd lassanként hozzá adtam a citrom levét, és a lereszelt héját. Hozzáadtam a száraz hozzávalókat és eldolgoztam. Majd kézzel kis, dió méretű golyókat formáltam, amiket sütőpapírral kibérelt tepsibe tettem. Előmelegített sütőben megsütöttem.


2 Responses to “Citromos - kókuszos keksz - Blogkóstoló 26-ik fordulójára”

  1. Kicsit megkésve, de boldog, békés új esztendőt kívánok, jó egészséggel, sok mosollyal! Hát ez nagyon finom süti, nálunk hamar elfogyna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen viszont kívánok minden jót Nektek is :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.