Szőlős receptek - Kihívás!

2015. szeptember 13., vasárnap · Posted in ,



Kedves Bloggerinák!

Arra gondoltam, hogy szép lassan itt a szőlőszezon és össze kéne foglalni egy bejegyzésben, hogy mi mindent lehet készíteni ebből a finom gyümölcsből. Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek van egy jól bevált receptje és mellette még pár olyan, amit az idők során kipróbált. Ez lehet lekvár, dzsem, kocsonya, sütemény, szörp stb.

Mit kell tenni:
  • linket és képet küldeni az email címemre,
  • akinek nincs blogja, az receptet és képet küldjön,
  • ha elküldte, kérem jelezze ennél a posztnál kommentben, hogy vissza tudjam igazolni (nehogy elkallódjon az email, mert volt már erre példa).


Beküldési határidő 2015 szeptember 27. Van idő bőven arra is, hogy új finomságokat készítsetek :)

Szeretettel várok mindenkit! Lássuk, kinek van kedve ebben részt venni? :)

13 Responses to “Szőlős receptek - Kihívás!”

  1. Nagyon jó ötlet! Ha sikerül, kitalálok valamit, szívesen részt vennék a receptek összegyűjtésében :-) Úgy tudom nincs szőlős receptem még a blogomon, úgyhogy lehet gondolkodni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor épp ideje valami szőlőst készíteni :) Szeretettel várlak!

      Törlés
  2. Borosat is lehet?:) Szőlőből van. Na, jó, csak vicceltem. Azt hiszem, megpróbálom.

    VálaszTörlés
  3. Mármint a szőlős receptet próbálom meg.

    VálaszTörlés
  4. Remek ötlet.
    Köszönöm a kedves invitálást.
    Elküldtem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy jelentkeztél, meg is kaptam! :)

      Törlés
  5. Szia! Elkészültem egy szőlős recepttel, már el is küldtem a linkjét és a képet :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Marti!

    Köszönöm a meghívást, már el is küldtem a szőlős receptemet.
    Üdv. Gizi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.