Szőlős receptek - összefoglaló

2015. szeptember 28., hétfő · Posted in , , , , , , , , ,

Köszönöm szépen mindenkinek, aki benevezett és részt vett ezen a kihíváson. Sok érdekes és finom recept érkezett, összesen 11 és voltak olyanok is, akik több receptet küldtek. Remélem mindenki talál magának valamit, amit elkészít majd egyszer.






6 Responses to “Szőlős receptek - összefoglaló”

  1. Nagyon sajnálom hogy az én szőlős receptem nem nyerte el a tetszésedet. :(

    A többi recept nagyon jó, gratulálok a receptküldőknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gizi! Millió bocsánat, amiért a Te recepted kimaradt! Figyelmetlenség volt az oka, nem a nemtetszés, hisz csodálatos receptet küldtél. Még egyszer elnézésed kérem és kérlek ne haragudj, pótoltam a hiányosságot.

      Törlés
  2. Hú de jó receptek, mennyi finomság! Bevallom érdeklődéssel vártam, hogy ki mit készít, nagyon jó ötleteket kaptam a készítőktől :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipike, nagyon örülök, hogy hasznodra lesz ez a bejegyzés :) Várom a kipróbált étkekről a bejegyzést!

      Törlés
  3. Mennyi finomság gyűlt össze, egyik jobb mint a másik. :-)
    Szépen elrendezve tetted közzé őket!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük a szervezést. Most nálam van játék. Várlak szeretettel.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.