13. Szakácsmustra - Kiírás!

2015. szeptember 18., péntek · Posted in

Mrs Same, a Habverő és fakanál bog szerzője nekem adta át a stafétát, így az enyém lett az a megtiszteltetés, hogy kiválasszam nektek a 13-ik forduló szakácsát. 

Íme a Szakácsmustra eddigi története:
Mivel pár kedvenc szakácsom már szerepel az első 12 körben, így most egy olyan szakácsra esett a választásom, akit már rég csodálok, de szégyen szemre még semmit sem készítettem tőle. Nos, ő nem más mint az ausztrál Curtis Stone :)


Lehet már ismeritek, ha nem, akkor épp itt az ideje, hogy megismerkedjünk vele és az általa elkészített egyszerű és nagyszerű finomságokkal. 

Használható források: 
YouTube  

Akinek gondja akad az angol nyelvvel és a webfordítóval sem boldogul, az nyugodtan fordulhat hozzám segítségért: e-mailben kérek egy linket és segítek. 

Az elkészült finomságokról linket és fotót kérek a következő email címre:


Aki elküldte, azt megkérem írja meg ide egy hozzászólásban is, hogy elkerüljük az elkallódás veszélyét! (Ezt mindig kérem, de kevesen tartják be.)

Beküldési határidő: 2015 Október  25

Mindenkinek jó sütés-főzést kívánok!


6 Responses to “13. Szakácsmustra - Kiírás! ”

  1. Számomra ismeretlen ez a szakács de igyekszem megismerni majd:-))

    VálaszTörlés
  2. Éva, Melinda - akkor jót választottam! Ideje megismerkedni ezzel az aussie legénnyel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem sem ismerős, de azért szét nézek a receptjei között, s megpróbálok jönni én is. :)

    VálaszTörlés
  4. Mai napon elküldtem a játékra szánt recept linkjét és fotóját! Köszi a játékot!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.