Csokis meggyes piskóta

2015. június 28., vasárnap · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt,
  • 25 dkg margarin,
  • 20 dkg porcukor,
  • 4 tojás,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 5 evőkanál tejföl,
  • só,
  • 75 dkg friss meggy,
  • kb. 10 dkg csokoládé.
A tojások sárgáját  a cukorral habosra kavartam, majd belekavartam a tejfölt, sót, és margarint. A tojások kemény habját és a lisztet fokozatosan szintén a masszához adtam. Ezután a masszát kilisztezett tepsibe töltöttem. A megmosott meggyet egyenletesen a tészta tetejére raktam.


A csokoládét apróra vágtam és egyenletesen a tésztára szórtam.



Előmelegített sütőben, közepes tűznél kb. 40 perc alatt megsütöttem.  A csokoládé szépen megolvad a sütés alatt, majd ismét megkeményszik és ropogós lesz.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.