Ceruzababos, hagymás zöldségkenyér

2015. június 20., szombat · Posted in , ,


Hozzávalók:
  • 200 g ceruzabab,
  • 2 hagyma,
  • 2 evőkanál olaj,
  • 200 g reszelt sajt,
  • 3 tojás,
  • 1 evőkanál liszt,
  • petrezselyemzöld,
  • oregánó,
  • só,
  • bors,
  • 1 kiskanál vaj. 
A hagymát apróra vágtam és a 2 evőkanál olajon puhára pároltam, majd hagytam kihűlni. Lereszeltem a sajtot a reszelő nagy lyukú oldalán, hozzáadtam 2 felvert tojást, az apróra vágott petrezselyemzöldet és az oregánót, sóztam, borsoztam, majd hozzáadtam a ledinsztelt hagymát és a ceruzababot és jól összekevertem. Én konzerv ceruzababot használtam, így nem kellett megfőzni. Kivajazott és zsemlemorzsával megszórt kalácsformába öntöttem, ráöntöttem az 1 felvert tojást  és mérsékelt tűzön megsütöttem. A tepsiben hagytam kihűlni, csak utána szeleteltem.

El lehet készíteni gombával és zöldborsóval is. 

6 Responses to “Ceruzababos, hagymás zöldségkenyér”

  1. Szuper jó ötlet! Együtt a köret és a kenyér!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, magában is, meg feltétnek is remek. Hogy miket ki nem találsz, ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem AZ ilyen osszeallitasokat, ezt kiprobalom, paromnak is izleni fog. Koszi! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.