Ishler - Blogkóstoló - 23

2015. május 30., szombat · Posted in ,

Mindig nézegettem a gasztroblogokon a Blogkóstoló bejegyzéseket, de jómagam sosem vettem részt egyen sem. Nemrég szembe jött velem egy bejegyzés és azonnal beneveztem a 23-ik fordulóba. Izgatottan vártam a sorsolást és Fortuna Líviát sorsolta nekem, a Simone gasztroságai blog szerkesztőjét. Nagyon sok finomság van a blogján, nehéz volt választani, de amikor az Ishlert megláttam, azonnal lecsaptam rá.



Az Ishler a gyerekkorom egyik emléke, amikor a cukrászdákban 5 - 6 féle süteményt lehetett kapni és az Ishler volt az egyik. Sokszor mondogattam, hogy egyszer kéne Ishlert sütni, de sosem fogtam neki. Most itt volt az alkalom, tálcán kínálkozott. És voilà, itt az Ishler :)

Hozzávalók:
  • 2 tojás,
  • 25 dkg margarin,
  • 25 dkg cukor,
  • 1 tasak vaníliás cukor,
  • 15 dkg darált dió,
  • 10 dkg darált mandula,
  • 37 dkg liszt,
  • 1 tasak sütőpor. 
Hozzávalók a töltelékhez:
  • ribizlilekvár
Hozzávalók a mázhoz:
  • 10 dkg tortabevonó,
  • olaj.

A liszthez hozzáadtam a sütőport és jól összekevertem. Belemorzsoltam a margarint és hozzáadtam a darált diót és mandulát. A tojásokat a cukorral és a vaníliás cukorral jól felvertem, majd hozzáadtam a lisztes keverékhez. Jól összedolgoztam, majd 2 órára a hűtőbe tettem pihenni.
Utána lisztezett munkalapon kb. fél cm vastagságúra nyújtottam, kerek kekszformával kivágtam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.
Hagytam kihűlni, majd házi ribizlilekvárral megkentem és összeragasztottam őket, rákentem a csokoládémázat és megszórtam apró, színes cukorkával. 
Nagyon omlós lett, amint megszárad a csokimáz rajta, azonnal fogyasztható.

4 Responses to “Ishler - Blogkóstoló - 23 ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.