Segítséget kérnék

2015. április 24., péntek · Posted in


Olvasom a nagyon régi receptekben, a hozzávalók között, hogy 1 szelt csokoládé.

Mennyi ez az 1 szelet?

10 dkg lenne, mint most egy tábla csoki? 

Ki tudna ebben nekem segíteni?

Előre is köszönöm!

U.I. Esetleg akinek van idős nagymamája, rokona, megkérdezné tőle?
Nekem sajnos már nincs kitől megkérdezni.

Adok egy példát. Szerintetek ebbe a süteménybe mennyi lenne az 1 szelet csokoládé:

Diókrém-torta

Hozzávalók:
  • 6 tojás,
  • 6 kanál porcukor,
  • 1 szelet csokoládé,
  • 3 kanál liszt.
Hozzávalók a krémhez:
  • 25 dkg darált dió,
  • 1,5 dl tej,
  • 10 dkg vaj,
  • 15 dkg cukor,
  • 1 csomag vaníliás cukor,
  • 2 narancs.
A tojássárgákat a porcukorral habosra keverjük, beletesszük a puhított csokoládét, majd a lisztet, és a tojások habjával lassan összekeverjük. Tortaformában, lassú tűznél sütjük. A krém elkészítéséhez a darált diót a vaníliás tejben megfőzzük, lehűtjük, majd a vajjal és a cukorral jól kikeverjük. A torta tésztáját laposra vágjuk, megtöltjük a krémmel, összerakás után tejszínhabbal vonhatjuk be és narancsszeletekkel díszítjük.



3 Responses to “Segítséget kérnék”

  1. Ez számomra is talány? Megkérdezni sajnos nem tudom, de amikor ilyennel találkoztam akkor én a táblás csoki egy részét mint a képen is látszik egy ilyen csíkot vettem 1 szeletnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, adtam egy példát. Te ehhez a recepthez mennyi csokit mérnél? Mert így már talán lehet cassolni.

      Törlés
    2. Éva, közben megtudtam, hogy egy szelet csokoládé tényleg egy csík a táblából :) Jól saccoltad.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.