Sajtos, köménymagos pogácsák

2015. április 16., csütörtök · Posted in , ,

Romváry Vilmos - Fűszerek könyvéből inspirálódva készítettem el ezt a receptet. Ott Köményes stangli volt az elnevezése, én sajtot is adtam hozzá a különböző formára vágtam.  


1/2 kg lisztet összedolgoztam 2,5 dkg langyos, édes tejben megfuttatott élesztővel,  10 dkg margarinnal, 2 kk sóval és annyi langyos tejjel, hogy lágy, könnyű tésztát kapjak. Letakarva, meleg helyen fél órát kelesztettem. Utána lisztezett deszkán kicsit átdolgoztam, utána fél centi vastagra nyújtottam, tetejét megkentem felvert tojással, megszórtam köménymaggal és reszelt sajttal, majd kerek és kocka formákat vágtam belőle és előmelegített sütőben, közepes lángon megsütöttem.


2 Responses to “Sajtos, köménymagos pogácsák”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.