Mazsolás boci szelet

2015. április 14., kedd · Posted in , ,

Szerintem mindenki szereti a boci szeletet. Nálunk is nagy keletje van. Most viszont elkészítettem a mazsolás változatát. 


Hozzávalók a tésztához:
  • 6 tojás,
  • 150 g cukor,
  • 50 ml olaj,
  • 100 g liszt,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 50 g cukrozatlan kakaó
  • 2 kávéskanál vaníliás cukor.
Hozzávalók a töltelékhez:
  • 250 g tehéntúró,
  • 150 g mazsola
  • 50 g gríz,
  • 1 tojás
  • 1 kk rum eszencia.
A tojásokat szétválasztottam. A fehérjéből a cukorral kemény habot vertem, apránként hozzáadtam a tojássárgákat, az olajat, a vaníliás cukrot, a sütőporral elkevert lisztet, végül a cukrozatlan kakaót és csomómentesre kavartam. 

A tehéntúrót összekavartam a mazsolával, a grízzel, a tojással és a rum eszenciával. A kakaós masszát sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem és a tehéntúrós tölteléket kiskanállal szépen elosztottam rajta úgy, hogy bocifoltokat alkosson. Előmelegített sütőben, közepes lángon megsütöttem.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.