Diós szelet

2015. április 19., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 10 dkg margarin,
  • 25 dkg porcukor,
  • 4 tojás,
  • 14 dkg rétesliszt,
  • 1 kávéskanál sütőpor,
  • 2 kiskanál vaníliás cukor,
  • 10 dkg őrölt dió,
  • 5 dkg darabosra megvágott dió.
Habosra kevertem a margarint 15 dkg porcukorral, 2 egész tojással, és 2 tojássárgájával, aztán apránként hozzáadtam a sütőporos réteslisztet. Kivajazott kisebb tepsiben (20x25-öst használtam én) félig megsütöttem. A maradék 2 tojásfehérjét kemény habbá vertem, hozzáadtam a megmaradt porcukrot és a 10 dkg őrölt diót, és a tésztára simítottam. A darabosra vágott, pörkölt dióval meghintettem a tetejét, majd a sütőbe visszatolva, a tésztát készre sütöttem.

One Response to “Diós szelet”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.