Új játékaim :)

2015. március 31., kedd · Posted in

Nagyon vágytam egy linzerformára, de amit itt kapni lehet, az nagyon drága, ugyanis egy forma van csak csillagászati áron. Így elővettem a kutató énemet és elkezdtem kutatni. Meg is találtam, amit kerestem, és íme, ma meg is érkeztek :) Már alig várom, hogy elkészíthessem az első linzerözönt, amit finom házi ribizlilekvárral fogok megkenni :)



4 Responses to “Új játékaim :)”

  1. Várom az alkotásokat! ;-)
    Nekem van egy halommal, itt olcsó, fém is, műanyag is van. Miért nem szóltál? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Csipike, de megoldottam. Hamarosan jönnak a remekművek, már Húsvétra is készül belőlük :)

      Törlés
  2. Jó sütögetést, szép formákat sikerült beszerezned. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.