Pikáns kolbászos, sonkás, hagymás, felemás pizza

2015. február 5., csütörtök · Posted in , , , , ,


Hozzávalók a tésztához:
  • 35 dkg liszt, 
  • 1/2 tasak száraz élesztő,
  • 3 ek olaj,
  • 1 dl tej,
  • 1 dl ásványvíz,
  • 1 teáskanál só.
Hozzávalók a feltéthez:
A lisztet a dagasztó tálba tettem, hozzáadtam a fél tasak élesztőt, a sót és jól elkevertem. Hozzáadtam az olajat, az ásványvizet és a langyos tejet, majd tésztát gyúrtam belőle. Meleg helyen, letakarva fél óra hosszáig kelni hagytam. Utána lisztezett deszkán kb. 4 mm vastagra kinyújtottam. Vékonyan megkentem házi pizzaszósszal, egyik felére pikáns kolbászt, hagymát és reszelt sajtot tettem, a másik felére szeletelt sonkát, hagymát és reszelt sajtot. Előmelegített sütőben megsütöttem. Finom ropogós lett a tésztája.



4 Responses to “Pikáns kolbászos, sonkás, hagymás, felemás pizza”

  1. Juj, de fincsi lehet! Mindkét oldalából kérek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldöm, de vigyázz, pikáns az egyik fele :)

      Törlés
  2. Nagyon guszta lett és ahogy látom szép vékony a tésztája. Ügyes vagy! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Csipike, tényleg vékony, ropogós a tésztája :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.