Puha keksz

2015. január 24., szombat · Posted in ,

Elég gyakran sütök kekszet, mert sokáig eláll, ráadásul fagyasztani is lehet. Ez most egy nagyon könnyű, poronyú kekszrecept. 


Hozzávalók:
  • 24 dkg 72%-os margarin,
  • 45 dkg liszt,
  • 30 dkg cukor,
  • 4 tojás,
  • 1 citrom reszelt héja,
  • 1 tasak sütőpor
  • 2 kk vaníliás csukor,
  • csipet só.

A margarint a cukorral habosra kavartam, hozzáadtam a reszelt citromhéjat, a tojásokat és simára kavartam. A sütőport elkevertem a lisztben, apránként a tojásos masszához adtam és összedolgoztam.  Egy ragacsos, lágy tészta lesz belőle, ezért keksznyomót nem érdemes használni. Kiskanállal adagolva, lisztes kézzel golyókat formáltam belőle és sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem. Érdemes nagyobb távolságot hagyni a golyók között, mert szétfolyik és össze is ragadhat. Előmelegített sütőben megsütöttem. Vigyázni kell, mert hamar megég.

2 Responses to “Puha keksz”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.