Citromos sertésszelet

2015. január 21., szerda · Posted in , ,


Hozzávalók 4 személyre:
  • 1 dl olívaolaj,
  • 4 sertésszelet tetszés szerint fűszerezve,
  • 1 citrom,
  • 2 hagyma,
  • 4 - 5 cikk fokhagyma,
  • 2 sárgarépa,
  • 25 dkg zöldborsó (nyers vagy konzerv),
  • 25 dkg krumpli,
  • pirospaprika,
  • só,
  • bors.

Egy tűzálló edénybe (jénai fedővel) beleöntöttem az olajat és ráhelyeztem a kipotyolt, sózott, borsozott hússzeleteket úgy, hogy rétegeztem a citromszeletekkel, a karikára vágott hagymával és a fokhagymával.  A tetejét megszórtam pirospaprikával. A sárgarépát apróra vágtam és rászórtam a hússzeletekre, ugyanúgy a zöldborsót is. A krumplit hasábokra vágtam és a zöldborsóra helyeztem. Megszórtam sóval és annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje a krumplit is. Rátettem a fedőt és forró sütőben 1 órát sütöttem. Ekkor kivettem a sütőből, a hús már puha volt és a zöldségek is, de még visszatettem kicsit fedő nélkül, hogy a maradék víz elpárologjon.

2 Responses to “Citromos sertésszelet”

  1. Nagyon csábító ez az étel! Jól is néz ki, meg aztán finom és könnyű vacsoralehetőség...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.