Mazsolás, diós márványpiskóta

2014. december 30., kedd · Posted in , ,


Hozzávalók a tésztához:
  • 6 tojás,
  • 18 dkg kristálycukor,
  • 1 dl víz,
  • 1/2 dl étolaj,
  • 2 kk vaníliás cukor,
  • 2 ek cukrozatlan kakaópor,
  • 25 dkg fehér liszt,
  • 1 csomag sütőpor,
  • csipet só,
  • 2 nagy marék dió,
  • 2 nagy marék mazsola.
A tojásokat jól megmostam, majd szétválasztottam őket. A fehérjékből mixerrel kemény habot vertem és félretettem. A tojássárgákat habosra kavartam a cukorral és a vaníliás cukorral, utána hozzáadtam a vizet meg az olajat.
A lisztbe belekavartam a sütőport, a csipet, majd  apránként hozzáadtam a cukros masszához és  csomómentesre kavartam. A habot  óvatosan, kanállal beleforgattam a masszába.
A massza felét egy  sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, rászórtam a mazsolát úgy, hogy mindenhova egyenletesen jusson. A massza megmaradt feléhez hozzákavartam a cukrozatlan kakaóport, csomómentesre kavartam, majd rácsepegtettem a tepsiben lévő masszára. Rászórtam a két marék diót meggyet, majd előmelegített sütőben  készre sütöttem.

Oszd meg, ha tetszik :)

2 Responses to “Mazsolás, diós márványpiskóta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.