Kakaós keksz

2014. december 30., kedd · Posted in , ,

Ezt a keksz receptet egy Dr. Otker Vaníliás cukor tasakján láttam meg és figyelemreméltónak véltem, így elkészítettem. Jól tettem, mert finom lett.


Hozzávalók:
  • 250 g vaj vagy margarin,
  • 130 g cukor,
  • 1 tasak vaníliás cukor,
  • 1 tojásfehérje,
  • 300 g liszt,
  • 2 csapott kk sütőpor,
  • 2 ek cukrozatlan kakaópor.
A vajat a cukorral és a vaníliás cukorral habosra kavartam, majd hozzáadtam a tojásfehérjét és tovább kavartam. Utána apránként hozzáadtam a lisztet, amiben előzőleg elkavartam a sütőport, a sót és a kakaóport. Egy sütőpapírral kibélelt tepsibe kiskanállal kis csomókat helyeztem el majd alacsony lángon megsütöttem. Lehet diót is adni hozzá. Finom, ropogós keksz lett belőle.



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.