Búzadarás fasírt

2014. december 14., vasárnap · Posted in ,

Eddig a fasírtot mindig krumplival készítettem. Így tanultam, így volt jó. Most arra gondoltam, hogy ha a levesbe a húsgombóc jó lesz búzadarával, akkor a fasírtnak is jó kell lennie búzadarával és ki is próbáltam. Nagyon finom így is és ráadásul nem kell bajlódni a krumplival.


Hozzávalók:
  • 1/2 kg darált hús,
  • 3 cikk fokhagyma zúzva,
  • 2 ek búzadara,
  • 1 tojás,
  • só,
  • bors,
  • olaj a sütéshez.
A darált húst egy tálba tettem, hozzáadtam az alapanyagokat és jól összedolgoztam. Állni hagytam kb. 15 percig, majd ismét jól összedolgoztam. Kis golyókat formáltam belőle és forró olajban pirosra sütöttem.

6 Responses to “Búzadarás fasírt”

  1. Bár én nem krumplival szoktam csinálni, de tetszik ez a megoldás. Legközelebb kipróbálom! Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Nem is hallottam még se a krumplis, se a búzadarás variációról, én mindig áztatott zsemlékkel vagy kenyérszeletekkel dúsítom a húst a fűszerek és tojás mellett, ha levesbe készítek húsgombócot akkor meg rizs a kötőanyag nálam:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallottam a kenyeres változatról de nem próbáltam soha. A rizses megoldást is ismerem a levesbe, de nekem a búzadarás jobban megfelel. Szebbek és finomabbak lesznek a gombócok, szerintem.

      Törlés
  3. Eddig még sem krumplival, sem búzadarával nem csináltam fasírozottat, de nagyon jól néz ki! Úgy látom, hogy egy próbát megér! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.