Alma pongyolában

2014. december 10., szerda · Posted in ,

Ez megint egy nosztalgiás recept. Édesanyám szokott nekünk gyerekkorunkban, nagy ritkán ilyent készíteni, már amikor rá tudtuk venni. Ő sem szerette az olajban sütést, ezért ritkán volt ilyen az asztalon. Én még sosem sütöttem, de most rávettem magam, hogy megörökítsem a receptet a blogon.  Sajnos az ő receptje nem volt lejegyezve, így improvizálnom kellett.


Hozzávalók:
  • 10 dkg liszt,
  • 2 tojás,
  • 1 kk őrölt fahéj,
  • 1 csipet só,
  • 1 kk. vaníliás cukor
  • 110 ml tej,
  • 2 nagy alma,
  • olaj a sütéshez,
  • sárga szilvadzsem a tálaláshoz.
A masszához valókat mixerrel csomómentesre kavartam és hagytam kb. 10 percig állni. Addig meghámoztam az almákat, kivágtam a közepüket és vastag, kb 1 ujjnyi karikára vágtam. Utána beleforgattam a masszába és forró olajban mindkét felét megsütöttem. Sárga, savanykás szilvadzsemmel tálaltam.

Jó ez a recept. Nagyon finom lett, visszahozta a gyerekkori emlékeket.

4 Responses to “Alma pongyolában”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.