Norvég almatorta

2014. október 14., kedd · Posted in , ,


Eljött az almaszezon, így természetesen következnek az almás receptek. Nálunk mindenki szereti az almás süteményeket. 


Hozzávalók:
  • 20 dkg margarin,
  • 5 dkg vaj,
  • 20 dkg cukor,
  • 25 dkg liszt,
  • 4 tojás,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 1 citrom reszelt héja,
A tetejére:
  • 6 - 8 közepes alma,
  • 1 ek vaníliás cukor,
  • 1 ek őrölt fahéj.

A margarint, a vajat a cukorral habosra kavartam. Hozzáadtam a tojásokat, a citromhéjat és simára kavartam. A lisztet összekevertem a sütőporral és apránként, folyamatos kavarás mellett hozzáadtam a tojásos masszához. Egy megvajazott sütőpapírral kibélelt tortaformába öntöttem.
Az almákat meghámoztam, kivágtam a magházukat és ujjnyi vastagságú szeletekre vágtam és a masszára helyeztem, szorosan egymás mellé, az élükkel lefelé. Végül rászórtam a fahéjas cukorkeveréket. Előmelegített sütőben, lassú tűznél megsütöttem.
Az eredeti recept itt található.

3 Responses to “Norvég almatorta”

  1. El is mentem a receptet, mert szeretjük itthon az almás süteményeket! :) Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz ez a süti és a blogod is! :) Örülök, hogy egymásra találtunk! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.