Boros csirkecomb

2014. október 15., szerda · Posted in ,

Szeretem Donal Skehan receptjeit és most elkezdtem készíteni őket. Most ezt az isteni boros csirkét osztom meg veletek.  Nagyon könnyű elkészíteni. 


Hozzávalók 4 személyre:
  • 1 ek olíva olaj,
  • 4 csirkecomb,
  • 1,5 dkg vaj,
  • 15 dkg  bacon (én sonkát használtam),
  • 2 - 3 cikk fokhagyma,
  • 1 nagy hagyma apróra vágva,
  • 20 dkg gomba szeletelve,
  • 2 csipet kakukkfű
  • 450 ml fehér bor (én rozét használtam),
  • 200 ml tejföl,
  • petrezselyemzöld,
  • só,
  • bors. 

Az olíva olajat megforrósítottam, rátettem a csirkecombokat, sóztam, borsoztam és megforgattam a bőr nélküli csirkecombokat. Donal eredetileg bőröstől készítette, de én mindig megnyúzom őket. Utána kivettem a combokat és félretettem. A maradék olajhoz hozzáadtam a vajat,  az apró kockára vágott sonkát és megpároltam rajta az apróra vágott hagymát. Rátettem a combokat, szórtam rá egy kevés apróra vágott petrezselyemzöldet, 2 csipet kakukkfüvet, felöntöttem borral, kicsit még sóztam és fedő alatt 45 -50 perc alatt puhára pároltam. Ezután kivettem a combokat, a gombás, hagymás mártáshoz hozzáadtam a tejfölt, jól összekavartam, majd visszatettem a combokat és hagytam összerotyogni. Donal tejszínt használt, de én azt nem szeretem, mert túl zsíros. Nekem elég a tejföl is.


Nem illik dicsérni a saját főztömet, de ez mennyei. Mentségemre legyen mondva, hogy a Donal receptje :) A bor és a tejföl egy különleges savanykás ízt kölcsönöz a mártásnak, ami nagyon jól passzol a csirkéhez. Próbáljátok ki mindenképp! 

2 Responses to “Boros csirkecomb”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.