Sonkás tésztasaláta

2014. július 1., kedd · Posted in ,


Hozzávalók: 
  • 20 dkg füstölt sonka kockára vágva,
  • 1 nagy fej hagyma apróra vágva, 
  • 2 ek olaj,
  • 1/2 kk só,
  • 1/2 kk pirospaprika,
  • 10 dkg csavart tészta,
  • kevés őrölt bors,
  • 1 csipet rozmaring.
A hagymát az olajon üvegesre pároltam, hozzáadtam a kockára vágott sonkát és még kicsit pároltam. Utána hozzáadtam a pirospaprikát, azonnal felöntöttem vízzel és forrásba hoztam. Hozzáadtam a sót, a borsot, a rozmaringot, majd a tésztát és párszor megkavarva puhára főztem. A víz elfő, illetve beszívja a tészta. Egyszerű, könnyű elkészíteni és hamar megvan. Friss zöldséggel tálaltam.

3 Responses to “Sonkás tésztasaláta”

  1. Ez aztán fincsi lehet, hiszen nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Először a látványa fogott meg, aztán az elkészítési mód- egy edényben elkészül, kevés mosatlan és finom étel az eredmény:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :) Én már csak így főzöm a tésztát, ha lehet, sokkal praktikusabb! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.