Kakaós, ordás sütemény

2014. május 26., hétfő · Posted in ,

Ezt a süteményt minden évben elkészítem, amikor az orda megjelenik. Mindenki imádja!


Hozzávalók a tésztához:
  • 20 dkg cukor,
  • 150 ml tej,
  • 120 ml olaj,
  • 11 dkg liszt,
  • 2 ek kakaó,
  • 1 tojás,
  • 1 csomag sütőpor.
A krémhez:
  • fél kg orda,
  • 2 tojás,
  • 3 ek gríz,
  •  3 ek cukor,
  • 1 ek vaníliás cukor.
A tészta: a tojást habosra kavartam a 20 dkg cukorral, majd apránként hozzáadtam a többi hozzávalót (a lisztben elkevertem a sütőport).  Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem.  A krémhez valókat jól összedolgoztam és kávéskanállal a masszára szaggattam.  Előmelegített sütőben közepes tűzön megsütöttem.

3 Responses to “Kakaós, ordás sütemény”

  1. Érdekesen hangzik, biztos fincsi is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy nálatok nincs orda, de próbáld ki tehéntúróval, úgy is isteni! :)

      Törlés
  2. Én is imádnám! Bár valószínűleg túróval:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.