Ordás palacsinta

2014. április 26., szombat · Posted in ,

Előre elnézést kérek a képekért. Ez falun készült és se idő, se lehetőség nem volt a díszítésre. Remélem nem veszitek zokon :)


Szóval itt van az orda és eljött az idő, hogy isteni finom ordás palacsintát készítsünk belőle :) Aki evett már ilyent, az tudja miről beszélek. Aki még nem kóstolta, az tegye meg minél előbb, mert ebből nem lehet kimaradni :)

Hozzávalók:
  • palacsinta,
  • fél kg. orda,
  • 1 egész tojás,
  • cukor
Mennyiségek csak körülbelüliek, mert ez sok mindentől függ. A palacsinta méretétől függ a töltelék mennyisége. Fél kg ordához egy tojás kell és cukor pedig ízlés szerint, ki mennyit szeretne. Én sem mértem, csak szórtam és kóstoltam.


Tehát megsütöttem a palacsintákat és egyik felét megkentem ordás krémmel. Kettőbe hajtottam és visszatettem a palacsintasütőbe még kicsit sülni. Ezt azért kell, mert a krémbe nyers tojás van. Mindkét felét megsütöttem és tálaltam.  Lehet mazsolát is kavarni a krémbe. 


6 Responses to “Ordás palacsinta”

  1. Imádom, mi kapros ordával készítjük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, kapros orda :) Mi is általában, csak nem volt kapor :)

      Törlés
  2. A fotókkal semmi gond, inkább azzal, hogy nem kóstolhatom meg:-)
    Az ordát gyerekkoromban nem szerettem, azóta meg nem jutottam hozzá, így nem tudom, most mi lenne róla a véleményem. Mert azért változik az ember ízlése...

    VálaszTörlés
  3. Húh, ez aztán nagyon nagyon jól néz ki! Fincsi lehet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.