Tárkonyos csirkeleves

2014. március 19., szerda · Posted in


Hozzávalók
  • 1 db filézett csirkemell
  • 1 fej vöröshagyma
  • 3 ek olívaolaj
  • 2 l víz
  • sárgarépa
  • zöldborsó
  • 1 kanál liszt
  • 2 dl tejföl
  • ecetes tárkony
  • 2 ek tarhonya

A csirkemellet kicsontoztam és kockára vágjtam. A felforrósított olívaolajon a  vöröshagymát üvegesre dinszteltem, majd hozzáadtam a csirkemell kockákat és kicsit megpirítottam. A kockára vágott sárgarépát és a zöldborsót a hússal együtt rövid ideig pároltam. Én fagyasztott zöldséget használtam, olyant, amiben csak borsó és sárgarépa volt. Utána 1 kanál lisztet szórtam rá és felöntöttem  a 2 l  vízzel. Ízesítésül sót, és ecetes tárkonyt adtam hozzá, majd a tarhonyát. Minden hozzávalót puhára főztem.  Tejföllel dúsítottam.

Isteni finom! Már látom, hogy ez rendszeres lesz nálunk az "étlapon"  :)

One Response to “Tárkonyos csirkeleves”

  1. Bizony nagyon finom leves, mi is imádjuk, rég csináltam, nekem is kellene készítenem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.