Rakott karfiol

2014. március 18., kedd · Posted in , ,

Ez egy másik változata a karfiolnak, ahogyan én szoktam készíteni.  Nagyon egyszerű és ugyanakkor nagyon finom is!


Hozzávalók:
  • 1 nagy fej karfiol,
  • kevés só,
  • 2 ek zsemlemorzsa,
  • 3 - 4 tojás,
  • tetejére reszelt sajt.


A karfiolt rózsáira szedtem, megmostam, majd sós vízben  félig puhára főztem. Leöntöttem róla a vizet és hagytam lecsepedni. Egy jénai tálat olajjal kikentem (lehet vajat is használni). Megszórtam zsemlemorzsával, rátettem a karfiol rózsákat és kicsit elhelyeztem őket. Ráöntöttem a felvert tojásokat, megszórtam reszelt sajttal és közepes lángon megsütöttem. Igazából pirosra kellett volna sütni, de nem volt szívem csak a színért tovább sütni. Nem mindegy mennyit sűl, a vitaminok miatt.

4 Responses to “Rakott karfiol”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.