Tejfölös, gombás sertésfalatkák kölessel és céklával

2014. február 17., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 2 marék fagyasztott gomba,
  • 1 fej hagyma apróra vágva,
  • 20 dkg sertéshús kockára vágva,
  • 1 csésze megmosott köles,
  • 1 kk pirospaprika,
  • 2 ek olíva olaj,
  • kevés só,
  • tejföl. 
A hagymát az olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a gombát, az apró kockákra vágott húst, kicsit kavargattam, aztán hozzáadtam a pirospaprikát, a sót és felöntöttem. Fedő alatt puhára pároltam.  Ekkor hozzáadtam a megmosott kölest, öntöttem rá még két csésze vizet és kavargatás mellett puhára főztem. Tejföllel és céklasalátával tálaltam.


6 Responses to “Tejfölös, gombás sertésfalatkák kölessel és céklával”

  1. Húh, ez nagyon jól hangzik! :)

    VálaszTörlés
  2. Még sosem ettem kölest, ki kell próbálnom:)

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki, szeretem a színes ételeket! Kölest még nem ettem, de kíváncsi vagyok rá. Talán megdézsmálom a papagáj etetőjét:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Gerdi, én is pont ilyen poénnak vettem eddig, Aztán rájöttem, hogy velem van a baj, nem a kölessel.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.