Spenótfőzelék, kicsit másképp

2014. február 22., szombat · Posted in , ,

A spenótfőzelék is olyan, hogy ahány ház, annyi féleképp készítik, tálalják, fogyasszák. Nálunk a spenótfőzelék tükörtojással és kenyérrel változata a hagyományos, de olyant is hallottam, aki tojás nélkül, de bundáskenyérrel tálalja. Ez is nagyon finom lehet és el is fogom egyszer készíteni.

Eddig készítettem spagettivel és tükörtojással, most viszont csavart tésztával és főtt tojással tálaltam.


 A spenótfőzelék receptje a régi blogomon található, itt.

2 Responses to “Spenótfőzelék, kicsit másképp”

  1. De jól néz ki, egész tavaszias hangulatot áraszt! Én tükörtojással szeretem, de sajnos csak én eszem meg, így évek óta nem készítettem. De miért is ne főzhetnék néha csak a magam kedvéért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már lehet kapni fagyasztott spenótot, abból készíthetsz magadnak kis mennyiséget is. Megéri, mert nagyon jó a vitamin- és a vastartalma

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.