Tejfölös tészta sült kolbásszal

2014. január 25., szombat · Posted in ,


Ez is csak egy ötlet, hogy a tészta ne legyen mindig ugyanolyan ízű. 

Kevés szalonnát apróra vágtam és zsírjára sütöttem. Hozzáadtam egy kevés apróra vágott hagymát és üvegesre pároltam. Adtam hozzá kevés pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Ekkor beleöntöttem a tésztát, adtam hozzá kevés sót és puhára főztem.

A vizet úgy kell adagolni, hogy elfőjön, ne maradjon sok utána. Amikor a tészta puha volt, hozzáadtam a tejfölt (jó bőven) és összekavartam. Kolbászt sütöttem hozzá.

5 Responses to “Tejfölös tészta sült kolbásszal”

  1. Ügyesen feldobtad a tésztát, a hagyma ízesítéssel ;-)
    A kolbászod is guszta, Kati virslije is guszta...áááááá.....én meg nem ehetek ilyeneket.....pedig még az illatukat is érzem :-)

    VálaszTörlés
  2. Finom lehet, nézz be hozzám légy kedves!

    VálaszTörlés
  3. How it taste? I think it will be good! Nice idea! : )

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.