Fahéjas amerikai palacsinta

2014. január 16., csütörtök · Posted in


Hozzávalók: 
  • 3 egész tojás,
  • 12 dkg finomliszt,
  • fél tasak sütőpor,
  • 1,5 dl 1,5%-os zsírtartalmú tej,
  • 1 csipet fahéj,
  • 1 tasak vaníliás cukor.
A tojásokat külön-külön tálba szétválasztottam. A sárgájához hozzáadtam a vaníliás cukrot, a fahéjat és  a lisztet, amiben előzőleg elkevertem a sütőport, és sima tésztát kavartam belőle, apránként hozzáadva a tejet. A fehérjét kemény habbá vertem és kanállal óvatosan a sárgájás masszába forgattam, hogy fellazítsa.


Előmelegített teflon serpenyőben  aranybarnára sütöttem a palacsintákat. Nem kell hozzá olaj.


A juharszirup helyett inkább a saát, házilag általam főzött áfonyás szilvalekvárra esett a választás. Nagyon jól passzol a fahéj diszkrét ízével.

Az elején úgy gondoltam, hogy így tálalom, de ennek semi szaporája, sajnos, így egymásra raktam hármat :)

2 Responses to “Fahéjas amerikai palacsinta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.