Rozmaringos csirkepaprikás lila pereszkével

2013. október 5., szombat · Posted in ,

Megint újítottam :) Eddig a csirkepaprikást kizárólag babérlevéllel készítettem, és ha nem, akkor csak egyszerűen sóval, borssal és pirospaprikával. Ma gondoltam változtatok rajta. És ez lett belőle :)


Hozzávalók 4 személyre:
  • 4 csirkecomb,
  • két marék lila pereszke,
  • 3 közepes fej hagyma apróra vágva,
  • 3 kicsi cikk fokhagyma,
  • kevés olaj,
  • só,
  • bors,
  • 1 kk pirospaprika,
  • két csipet rozmaring,
  • egy csipet őrölt köménymag,
Az apróra vágott hagymát a forró olajon megdinszteltem, hozzáadtam a 3 kicsi cikk fokhagymát, a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam az apróra vágott és előzőleg megfőzött lila pereszkét, a rozmaringot, a köménymagot, a sót, a borsot és végül a csirkecombokat. Bő vízben puhára főztem, majd a végén széles tésztát adtam hozzá és néha megkavarva, hagytam puhára főni. Nagyon finom lett így is, fogok még készíteni ilyent.


3 Responses to “Rozmaringos csirkepaprikás lila pereszkével”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.