Tehéntúrós, dzsemes rakott palacsinta

2013. szeptember 29., vasárnap · Posted in ,



Hozzávalók kb. 13 palacsinta  tésztájához:
  • 25 dkg liszt,
  • 2 egész tojás,
  • 1 csipet só,
  • 3 evőkanál olaj,
  • kb. 2,5 dl tej,
  • kb. 2,5 dl szénsavas ásványvíz.
A krém:
  • 30 dkg. tehéntúró,
  • 10 dkg cukor,
  • 1 egész tojás,
  • 1 tasak vanília cukor.
Használtam még hozzá:
A tésztához valókat csomómentesen elkavartam és fél órát állni hagytam, majd megsütöttem belőle a palacsintákat. A tehéntúrót a cukorral, a tojással és a vaníliás cukorral kikavartam, majd megtöltöttem vele a palacsintákat és négybe hajtottam. Minden palacsintát visszatettem a sütőbe és mindkét felén átsütöttem. Ez kötelező, mivel nyers tojás van a krémbe. Utána a palacsintákat megkentem áfonyás szilvadzsemmel és egymásra helyeztem négyet, ami egy adag lenne, de lehet kevesebb is.

5 Responses to “Tehéntúrós, dzsemes rakott palacsinta”

  1. Erika! De jó ötletet adtál most nekem. Van egy csomó tojásfehérjém és túróm is itthon. Ezt fogom kreálni belőle a héten valamikor. :-)) Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ebben minden kedvemre való! Nagyon jól néz ki! Jó lenne vacsira :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.