Eperkukorica - Jelentkezz, ha kérsz magot!

2013. szeptember 18., szerda · Posted in


Itt írtam már az eperkukoricáról és most elérkezett az ideje, hogy szétosszam a magokat. A kukorica ugyan még lábon van, de amíg leszedjük, addig megszervezem.

Tehát aki szeretne magot, azt kérném küldje el a postacímét a bloggernevével együtt a  martinelli9 kukac live pont com email címre és itt jelezze  egy hozzászólásban, hogy megtette.

Arra kérek mindenkit, hogy csak abban az esetben jelentkezzen, ha el is tudja ültetni saját vagy  ismerőse, rokona, kertjében. Ennek a szétosztásnak a terjesztés a célja.


12 Responses to “Eperkukorica - Jelentkezz, ha kérsz magot!”

  1. Nagyon megörvendenék néhány szem kukoricának!Előre is nagyon szépen köszönöm!Üdv:Emerencia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
    2. Emerencia, biztonsági okokból törlöm innen a címed, de jegyeztem és megy a csomag neked is :)

      Törlés
  2. Én is kérnék néhány szemet, a címem azt hiszem megvan neked, ha nem szólj és elküldöm.
    Emerencia, nem is tudtam, hogz te is romániai vagy:)

    VálaszTörlés
  3. Én is megköszönnék pár szemet! ..Izéé, én viszont Magyarországon lakom, nem baj?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, elküldöm oda is. Küldheted a címed. :)

      Törlés
  4. Még nem kaptam, pedig nagyon vártam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést a késésért, a héten indul útnak.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.