Szilvás piskóta

2013. augusztus 6., kedd · Posted in , ,

Sajnos nem annyira szép, mert a szilva miatt nem lehet szépen vágni, de annál finomabb! 


Hozzávalók:
  • 4 egész tojás,
  • 25 dkg cukor,
  • 25 dkg liszt,
  • 1 kávéscsésze víz,
  • 1/2 tasak sütőpor
  • kb. 50 dkg szilva.

A tojásokat szétválasztottam. A fehérjéből egy külön keverőedényben a mixerrel kemény habot vertem. A sárgákhoz hozzáadtam a cukrot és ugyancsak a mixerrel addig kavartam, amíg habos lett. Ekkor lassanként, kavarás közben hozzáadtam a vizet, a sütőporos lisztet és addig kavartam amíg csomómentes nem lett. Kanállal, óvatosan hozzáadtam a fehérjehabot is. Egy sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, ráhelyeztem a kimagolt és kettévágott szilvadarabokat, majd előmelegített sütőben szép pirosra sütöttem.

4 Responses to “Szilvás piskóta”

  1. Én kérnék egy "nem annyira szép" szeletet azért:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, nyisd ki az ablakot, mert még van belőle :) Küldök!

      Törlés
  2. A meggyest sem lehet szépen szeletelni, de az is, ez is finom nagyon:)

    VálaszTörlés
  3. Igazából engem nem zavar :) az íze visz mindent mindkettőnek, egyetértek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.