4 tojásos piskóta változatai

2013. augusztus 7., szerda · Posted in

Nem szoktam retro receptajánlót írni, nem látom értelmét ismételgetni a recepteket, de ez az összefoglaló megér egy bejegyzést.

A napokban, amikor a szilvás piskótát készítettem, feltevődött bennem a kérdés, hogy vajon hány változatát készítettem el a jó öreg, jól bevált, házi kedvenc 4 tojásos piskótareceptnek? Válaszolni ugyan nem tudtam a kérdésre, de annyit már kapásból tudtam, hogy sok változata került már az asztalra.

Aztán gép elé ültem és elkezdtem számolni. Ez lett a vége :)

  1. Szilvás piskóta
  2. Mákos piskóta
  3. Szilvás, ordás piskóta
  4. Egyszerű banános, ananászos piskóta
  5. Egyszerű cseresznyés, meggyes piskóta
  6. Egyszerű mazsolás piskóta
  7. Körtés piskóta
  8. Szőlős, málnás, kakaós  piskóta
  9. Karamellizált ananászos piskóta
  10. Diós bocipiskóta
Ez csak 10 változat :) de azt hiszem fel tudnék még sorolni jó párat, amit el lehet és el is fogok készíteni, olyant mint: barackos, epres, mazsolás stb. Mondjuk az eperről az idén lekéstem, de jövőre már nem fogok.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.