Paradicsomos zöldbableves

2013. július 10., szerda · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 3 kisebb sárgarépa,
  • 1 közepes fej hagyma,
  • 1 kg zöldbab,
  • kevés petrezselyemzöld,
  • 4 db jó, érett paradicsom,
  • tejfől ízlés szerint,
  • kevés olaj,
  • só,
  • bors.
A sárgarépát megtisztítottam és karikára vágtam, a hagymát pedig apróra. Kevés olajon mindkettőt üvegesre pároltam. Hozzáadtam a sót, a borsot, felöntöttem vízzel, beleöntöttem a megtisztított és darabkákra tördelt zöldbabot és puhára főztem. Amikor megvolt, hozzáadtam a feldarabolt paradicsomokat, a petrezselyemzöldet és addig főztem, amíg a paradicsom is megfőtt. A paradicsomot előzőleg le lehet forrázni és lehajazni, de én most nem tettem. meg lehet enni a haját is.

Tejföllel tálaltam.

2 Responses to “Paradicsomos zöldbableves”

  1. Na épp ezt kívántam meg valamelyik nap:) Mi nem paradicsomosan készítjük, de ettem másnál paradicsomosan, s nagyon tetszett:) Mondtam is anyumnak, készítsünk mi is.) Guszta:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, én most készítek először, az unokatestvéremtől tanultam, de nagyon szeretem. Könnyű, egyszerű nyári leves. Készítsd el Te is és jó étvágyat hozzá :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.