Párizsis rakott makaróni

2013. június 8., szombat · Posted in ,

A recept a Fakanál 95/2 számából származik.  Én eleve felét készítettem el, mert a 40 dkg tészta sok lett volna. Makaróni helyett spagettit használtam, elfelejtettem tejfölt vásárolni, így helyette tejet használtam és juhsajttal szórtam meg.


Hozzávalók:
  • 40 dkg tészta, 
  • 25 dkg párizsi, 
  • ½ dl olaj, 
  • mokkáskanálnyi pirosparika, 
  • 2 tojás, 
  • 3 dl tejföl, 
  • 5 dkg sajt, 
  • törött bors,
  •  só.

A párizsit kisebb kockákra vágjuk, egy kevés forró olajban megpirítjuk, majd a tűzről levéve megszórjuk a pirosparikával. Az egész tojásokat a tejföllel, sóval, törött borssal simára keverjük. A sós vízben kifőtt makaróni felét olajjal kikent tűzálló tálba rakjuk és elterítjük rajta a párizsit. Befedjük a maradék makarónival és ráöntjük a tejfölös tojást. Reszelt sajttal megszórjuk és középmeleg sütőben szép pirosra sütjük.


One Response to “Párizsis rakott makaróni”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.