Tejfölös csirkemájpaprikás

2013. május 28., kedd · Posted in


Hozzávalók:
  • 500 g csirkemáj,
  • 1 nagy fej hagyma,
  • 2 kk pirospaprika,
  • kevés olaj,
  • 1 babérlevél,
  • 2 ek liszt,
  • tejföl
A hagymát apróra vágtam és kevés olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát, majd felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a babérlevelet és a megtisztított májat. Lassú tűzön puhára főztem. Amikor a máj már puha volt, a lisztből és tejfölből habarást készítettem, hozzáadtam a májhoz és hagytam a lisztet kiforrni.

Figyelem: a májat csak a tányérban sózzuk, mert másképp kemény lesz! 

2 Responses to “Tejfölös csirkemájpaprikás”

  1. Na ilyet nem készítettem még, de sorra kerül:) Nagyon guszta:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, ezt sem hittem volna hogy pont neked mutatok újat vele :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.