Gombás burgonyaleves

2013. május 8., szerda · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 15 dkg gomba, 
  • 40 dkg burgonya,
  • 1 fej hagyma,
  • 1 csomó petrezselyemzöld,
  • 1 evőkanál liszt,
  • só,
  • bors,
  • 10 dkg zellergumó,
  • másfél evőkanál olaj vagy zsír.
A zsiradékban megpároljuk az apróra vágott hagymát, hozzáadjuk a megmosott, megtisztított, fölszeletelt gombát, az ugyancsak szeletekre vágott zellert, sózzuk, borsozzuk, megszórjuk liszttel, majd fölöntjük 8 dl hideg vízzel. Beletesszük az apró kockára vágott burgonyát, puhára főzzük, tálalás előtt apróra vágott petrezselyemzöldet hintünk a tetejére.
Dolgozó Nő - 1982 július

Én annyit változtattam a recepten, hogy nem használtam zellert, mert nem nagyon kedvelem, adtam hozzá 1 cikk fokhagymát és elfelejtettem rátenni a petrezselyemzöldet. Ettől eltekintve a leírás szerint készült a leves, ami nagyon finom. 

2 Responses to “Gombás burgonyaleves”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.