Guacamole, ahogy én szeretem

2013. április 3., szerda · Posted in , ,


Hozzávalók:
  • 2 érett avokádó
  • fél hagyma
  • 1 ek friss lime- vagy citromlé
  • 1/2 tk só
  • 1/4 tk oregano
  • frissen őrölt bors
A fenti alapanyagokat jól összedolgozom a botmixer segítségével és máris tálalható, fogyasztható. Az eredeti receptben paradicsom is szerepel, de én a paradicsomot külön fogyasztom.

4 Responses to “Guacamole, ahogy én szeretem ”

  1. Lassan beérik a kamrába az avokádóm, ideje lesz nekem is elkészíteni! :) Tetszik a recepted, fincsi lehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Még sohasem készítettem ilyesmit, de nagyon tetszik. Lehet vennem kellene avokádót? :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gionetta, ha el tudod készíteni avokádó nélkül is, akkor nem :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.