Paradicsomos káposztaleves

2013. január 20., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 1 közepes fej friss káposzta,
  • 1 hagyma,
  • 1 evőkanál házi vegeta,
  • egy db.  szalonnabőr,
  • só,
  • pár db. sertéscsont,
  • fél liter házi paradicsomlé.
A csontokat leforráztam, majd hideg vízzel  feltettem főni. A káposztát a külső leveleitől megtisztítottam és (mivel a gyalum nem jó) vékony csíkokra vágtam és hozzáadtam a csontokhoz. Hozzáadtam továbbá a házi vegetát, a szalonnabőrt, egy kevés sót és a hagymát, majd addig főztem, amíg a káposzta puha lett. Ekkor hozzáadtam a paradicsomlét és egy kevés cukrot és hagytam felforrni. Tálalás előtt a hagymát és a szalonnabőrt kivettem belőle. Tejfölt kínálhatunk hozzá.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.