Óra - meguntam, átalakítottam

2013. január 15., kedd · Posted in

Ez az óra már elég rég a falom lóg, elég rég ahhoz, hogy megunjam. Tökéletesen működik, így sajnáltam kidobni. Nem szeretek pazarolni és csak azért kidobni valamit, mert meguntam, vagy nem tetszik. Jobbnak láttam átalakítani.


Így neki is láttam és minimális költséggel (két, három buszjegy ára) átalakítottam és még anyagom is maradt bőven. Nem mondom, hogy profi munka, de legalább van egy "új" órám :)


6 Responses to “Óra - meguntam, átalakítottam”

  1. Nagyon ügyes vagy és az óra igazán szép lett! Én semmi hibáját nem láttam! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini lett:) Szeretem az ilyen meleg színeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én si szeretem az ilyen színeket, mindig felvidítanak. Ezért is igyekeztem azt az unalmas órát átpofozni :)

      Törlés
  3. Ügyesen feldobtad, nagyon helyes lett! :) Technika? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Végül is egyszerű: krepp szalagot ragasztottam rá és fekete zsinórból megjelöltem a számok helyét.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.