Martini házilag - eredményhírdetés :)

2013. január 12., szombat · Posted in ,


Itt osztottam meg veletek a receptet és egyben megígértem, hogy visszatérek az eredménnyel, ha letelik a 7 hét.

Boldogan (és egyben büszkén is) jelentem ki, hogy isteni finom lett! Van alkohol tartalma is, nem egy gyenge szirup. Nagyon jól érzik a citrom kesernyés-savanykás íze. Nagyon finom. Én fogok még készíteni, mert nekem nagyon ízlik és van már rá jelentkező is, tehát szerintem ez a mennyiség hamarosan elfogy. Bátran vágjatok neki, mert jó lesz.

U.I. A poharat ne nézzétek, nem ilyenben kell felszolgálni ezt az isteni nedűt, de mivel még nincs lehúzva, csak egy kis likőrös pohárral mertem ki, hogy meg tudjam osztani veletek az eredményt.

10 Responses to “Martini házilag - eredményhírdetés :)”

  1. Nagyon jól néz ki, érdemes lenne kipróbálnom, azt hiszem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki igy is Martinelli! A tartalom a lényeg,és az biztosan tuti finom:))

    VálaszTörlés
  3. Igazán jól néz ki, fincsi lehet! :) Hét napig milyen meleg helyen tartottad? Konyhában? És utána a 6 hétig? Lehet, hogy készítenék, ezért kíváncsiskodom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A konyhában az egyik asztalon tartottam a teflon edényben, aminek szelepes üvegfedője van, persze fedővel lefedve. A konyhában nincs fűtés, csak a tűzhely melegít amikor használom és amennyi meleg áramlik a szobákból. Így is jó lett.

      Törlés
    2. Köszi, érik az elhatározás! :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy nem tartottad sokáig zárva a blogot!
    Érdekes a Martini (Martinellit írtam először:-)) recept. Egyszer talán teszek egy próbát. Ha vendég sereg van kilátásba, mert magam részére felesleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, lehet nyugodtan, mert eláll. Dugaszolva lehet tartósítani és igazi női ital!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.