6 Responses to “Kocsonya”

  1. Imádom a kocsonyát,csak az a baj,hogy egymagamért nem állok neki. Igy most, ezt igy ahogy van betudnám falni:)) Köszi szépen,hogy szóltál,már javitottam is. puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a kocsonyával úgy vagyok, hogy 70% hús, 30% aszpik. Nekem mindig külön tálat készítettek betartva az arányokat :) Így megeszem, de a bőröket, porcokat nem. Ezt nekem készítette a szakács, látszik, hogy csak hús van benne.

      Törlés
  2. Zöldségfélét szoktam én is tenni bele, meg főtt tojáskarikákat, de jó ötlet a savanyúság is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon érdekes dolog, ugyanis erre nem szoktam zöldséget, se tojást tenni a kocsonyába. Láttam már ilyet, nem lehet rossz, egyszer kipróbálnám :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.