Rizses csirkemáj

2012. november 5., hétfő · Posted in ,

Én eddig a csirkemájat csak hagymásan és tejfölösen készítettem, ez az első alkalom, amikor rizzsel készítem de nagyon finom. Még fogok ilyet készíteni. 


Hozzávalók:
  • csirkemáj,
  • hagyma,
  • rizs,
  • kevés olaj,
  • pirospaprika,
  • só,
A hagymát apróra vágtam és kevés olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem egy kevés vízzel. Hozzáadtam az előzőleg megtisztított csirkemájat és puhára főztem. Amíg a máj főtt, külön, sós vízben megfőztem a rizst, majd hozzáadtam a májhoz és összekavartam, de óvatosan, nehogy a máj összetörjön. Sózni csak a rizst kell, mert a máj megkeményedik a sótól.

2 Responses to “Rizses csirkemáj”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.