Kapros cukkinifőzelék csirkemellel

2012. október 29., hétfő · Posted in



Hozzávalók 4 személyre:
  • 2 csirkemell,
  • 1 nagy cukkini,
  • 1 nagy fej hagyma,
  • pirospaprika, 
  • só,
  • kapor,
  • kevés liszt,
  • kevés tej.
A cukkinit meghámoztam, kibeleztem és lereszeltem. Enyhén besóztam és negyed órát állni hagytam utána kicsavartam.  A hagymát apróra vágtam és kevés olajon  a csíkokra vágott csirkemellel együtt üvegesre pároltam, hozzáadtam a pirospaprikát és a cukkinit, majd annyi vizet öntöttem rá, hogy ellepje. A kaporral együtt puhára főztem. A tejből és a lisztből habarást készítettem, hozzáadtam a főzelékhez, felforraltam és hagytam pár percig főni. Ízlés szerint kevés ecettel savanyítani is lehet.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.