Babérleveles krumplileves füstölt kolbásszal

2012. október 29., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók:
  • krumpli,
  • hagyma,
  • füstölt kolbász,
  • mangalica szalonnabőr,
  • kevés olaj,
  • pirospaprika,
  • só,
  • babérlevél,
  • kevés liszt,
  • kevés tej.
A kolbászt karikára vágtam és a szalonnabőrrel együtt a forró fazékba tettem, kavargatás mellett hagytam a zsírt kiolvadni belőle. Ha elég a zsiradék, akkor nem kell hozzá olaj, de ha kevés, akkor pótolni kell. A hagymát apróra vágtam, hozzáadtam a kolbászhoz, üvegesre pároltam majd hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a sót, a meghámozott és kockára vágott krumplit, a babérlevelet és puhára főztem.  Ekkor kevés lisztből és tejből habarást készítettem, hozzáadtam a leveshez, hagytam felforrni, majd még utánaízesítettem. 

3 Responses to “Babérleveles krumplileves füstölt kolbásszal”

  1. Én is szoktam ilyen levest késziteni, csak még egy kis száritott vargányát adok hozzá.Finom nagyon!

    VálaszTörlés
  2. A száritott vargánya nagyon finom tud lenni, csak nekem nincs.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom leves, szeretjük mi is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.