Körtés piskóta

2012. szeptember 11., kedd · Posted in , ,


Ez megint egy olyan süti, ami csak úgy, hirtelen készült. Erre mondják, hogy "összedobtam". Vidéken voltam a hétvégén és vendégek jelentkeztek be.  Kicsit későn szóltak, ezért nem volt már lehetőség bevásárolni. Így lekapkodtam pár körtét a fáról és megsütöttem ezt a piskótát.

Hozzávalók:
  • 25 dkg liszt,
  • 25 dkg cukor,
  • 4 tojás (én most tettem még hozzá 1 fehérjét),
  • 2 tasak vaníliás cukor,
  • fél tasak sütőpor,
  • 1 dl víz,
  • körte.
A tojásokat a cukorral habbá vertem, hozzáadtam a sütőporos lisztet, a vizet és simára kavartam. Sütőpapírral kibélelt kerek formába öntöttem, rászortam a meghámozott, kimagolt és darabokra vágott körtét. Előmelegített sütőben, közepes lángon  megsütöttem.

4 Responses to “Körtés piskóta”

  1. Habár elvagyok telve a szülinapi tortámtól,de azért ebből is ennék egy szeletkével!:) Biztos nagyon finom:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a jó receptek szeretem az ilyeneket ami könnyen elkészíthető akkor ez bármilyen gyümölccsel kivitelezhető? Biztos hamar elfogyott finom lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Böbe - meg is kínáltalak volna ... ha maradt volna :)

    Éva - Erre bármit lehet tenni, a diótól a mazsoláig, meggyig, almáig amit el tudsz képzelni, rahátot is.

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen "összedobtam" sütik szoktak a legjobban sikerülni, biztosan nagyon finom volt ez a körtés piskóta is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.