Ribizlis sütemény

2012. július 13., péntek · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 300 g liszt,
  • 250 g margarin,
  • 200 g cukor,
  • 1 jó marék búzadara, 
  • fél csésze hideg víz,
  • 200 g ribizli (konyhakész),
  • 1 csipet só.
A lisztet, a margarint, a sót 100 g cukorral és fél csésze hideg vízzel összedolgoztam és tésztát gyúrtam belőle. Egy kerek formát sütőpapírral kibéleltem,  beletettem a tésztát és kézzel elegyengettem úgy, hogy a szélén ujjnyi pereme legyen. Megszórtam búzadarával, ráhelyeztem a leszemelt és megmosott ribizlit, megszórtam a maradék 100 g cukorral és közepes lángon, előmelegített sütőben megsütöttem.

2 Responses to “Ribizlis sütemény”

  1. Nagyon finom lehet, és nem is nehéz elkészíteni! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Hankka, tényleg nagyon hamar el lehet készíteni és nem is kell sok minden hozzá.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.