Lekváros linzerkoszorú

2012. június 6., szerda · Posted in


Hozzávalók:
  • 10 dkg cukor,
  • 20 dkg vaj vagy margarin,
  • 30 dkg liszt,
  • 1 tojás,
  • 1 csomag vaníliás cukor,
  • porcukor a tetejére,
  • lekvár.
A hozzávalókat  a lekvár kivételével jól összegyúrtam és egy órára hűtőszekrénybe tettem. Utána lisztezett deszkán 1,5 cm vastagra nyújtottam, megfelelő méretű lisztezett pohárral (vagy formával) kiszaggattam, a felső karikáknak a közepét egy kisebb formával kivágtam. Sütőpapírral kibélelt tepsibe helyeztem és előmelegített sütőben megsütöttem. Miután kihűlt, megkentem lekvárral és összeragasztottam. Érdemes egy napig hűtőben tárolni, mert puhább lesz. Tálalás előtt megszórtam porcukorral.

A képen látható még:

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.